BIDBUX
BIDBUX
کسب درآمد اینترنتی
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 17 بهمن 1391برچسب:پیامک طنز, پیامک جوک جدید, پیامک خنده دار, اس ام اس خنده دار جدید, توسط ادمین |

 

3p طنز (سری47)

اینروزا با این شرایط سخت زندگی دیگه کمر عمه ها هم شکسته

باید به فکر یه جایگزین باشیم!
.
.
.
دلار شده چهار هزار تومن،ملت تو فيسبوك دنباله افق ميگردن اونوقت :|
.
.
.
لاف جديد دختران دم بخت سال1392 :

من خواستگار پرايد دار هم داشتم ولي قبول نكردم
.
.
.
یواش یواش داریم از شرایط بخور و نمیر به شرایط نخور و بمیر تغییر وضعیت می‌دیم!…

باشد که رستگار شویم
.
.
.
ﻣﻦ نعوذ بالله ﺍﮔﻪ ﺧﺪﺍ ﺑﻮﺩﻡ ﯾﻪ ﻣﯿﻮﻩ ﻣﯽﺁﻓﺮﯾﺪﻡ ﮐﻪ ﭘﻮﺳﺘﺶ ﺑﻪ ﺭﺍﺣﺘﯽ ﻧﺎﺭﻧﮕﯽ ﮐﻨﺪﻩ ﻣﯽﺷﺪ ﻭ

ﺗﻮﺵ ﻫﻢ ﺳﯿﺐ ﺯﻣﯿﻨﯽ ﺳﺮﺥ ﮐﺮﺩﻩ ﻣﺜﻞ ﺍﻧﺎﺭ ﺑﺎ ﻧﻈﻢ ﻭ ﺗﺮﺗﯿﺐ ﯾﮏ ﺟﺎ ﻧﺸﺴﺘﻪ ﺑﺎﺷﻦ
.
.
.
بعضیام هستن که وقتی میرن دستشویی؛باید سند بذاری درشون بیاری!
.
.
.
استاده سر کلاس می گوزه واسه اینکه ضایع نشه می پرسه ساعت چنده؟

یکی از شاگردا میگه واسه ساعت چند کوک کرده بودین؟:دي
.
.
.
پــــســت بـعضـی هــا نـخـونـده لایــک داره!

مث خودم بعله :))
.
.
.
مثه این شوفر اتوبوسا یه فلاکس چای گذاشتم پایین میز کامپیوتر و در حالی که نگام به

مانیتوره خم میشم میارمش بالا.انگار مثلا ماشین از جلو میاد :|
:))
.
.
.
انقدر تو خونمون به من احترام می زارن که نگو و نپرس :|

به من میگن : الاغ...

به اتاقم میگن : طویله..

به موبایلم میگن : گوش کوب و به میز کامپیوترم میگن : آغل...

اینم جمله معروفشون :

این الاغ یا همش تو طویله‌شه ...

یا داره با اون گوشکوبش بازی میکنه.....

یا سرش تو آغلشه !!!من:|
.
.
.
داشتم آهنگای قدیمی کامپیوترمو مرتب میکردم چشمم خورد به آلبوم ترانه های مرجان

پلی کردم بخونه تا اینکه رسید به یه آهنگ که متحول شدم :|

میخوند : اونی که میخواستی تو غبارا گم شد....

اشک توی چشمام حلقه زد... مرجانم فانتزی داشت....باورم نمیشه

اونم تو غبارا محو میشد.... :(
.
.
.
داشتیم با بابام تو خیابون میرفتیم دوستشو دید. بعد از سلام و احوالپرسی دوستش به من

اشاره کرد گفت این پسرتونه؟ بابام یه سری تکون داد گفت آره دیگه چوب خدا صدا نداره!!!
.
.
.
آنجلیناجولى اگر ایرانى بود در نوجوانى ازسوى دوست و آشنا

یه لقب “لب شترى” بهش داده شده و اعتماد به نفسش نابودشده بود

و الآن منشى درمانگاه بود
.
.
.
طرز نمره گرفتن پسرا و دخترا از استاد مرد:

پسرا: استاد به جون مادرم خرج خونه و دانشگارو خودم میدم مادرم مریض بابام مرده

2شیفت کار میکنم واسه همین نتونستم خوب درس بخونم !

دخترا:اســـــتـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاد !!!
.
.
.
باحال ترین اعتراف یک دخدر در فیسبوک:

اعتراف میکنم ، اولین روزی که رفتم دانشگاه ، نیم ساعت تو حیاط دانشگاه نشسته بودم

تا زنگ رو بزنن که برم سر کلاس!
:|

(خوبه منتظر کلاس بندی نبوده!!!)
.
.
.
بابام وقتی نیم ساعت دیر میکنه ، مامانم عینِ اسفند رو آتیش بالا پایین میپره!

مامانم که دیر میکنه ، بابام گوشی رو برمیداره به عالم و آدم زنگ میزنه!

خواهرم دیر میکنه ، من رو میفرستن دنبالش!

من که دیر میکنم ، میام خونه میبینم دو تاشون خوابن ،

یکی شون هم جلو TV داره تخمه میشکنه ، تازه میگن شام میخوردی میومدی دیگه :|

من:|

خانواده:))))))
.
.
.
امروز کنار خیابون ایستاده بودم ...

یه دختره با جنسیس اومد جلوم ترمز کرد و گفت : ببخشید میخوام برم صادقیه ...

منم بهش گفتم :

کار خوبی میکنی .. خیلی جای خوبیه ...

برو به امید خدا ...

ازخنده دیگه نمیتونست حرکت کنه
.
.
.
تـــــرامـــــادول خـوردیـم؟؟!!

علی دایی درحال پرسیدن از بازیکنان که چرا ما گل خوردیم؟
.
.
.
اين جمله برا كيا آشناست؟؟

" از رو تصویر نزن جلو. خراب میشه "
:))
.
.
.
جی ال ایکس داره تبلیغ راحت از جیب درومدن و میکنه نمیدونه ما یه شلوار کردی داریم

تبلت میزاریم توش،اخیرا مشاهده شده لب تاپم میزارن داخلش!
=))
.
.
.
سلامتي اون دختري که گرماي دست دوست پسر پياده اش رو با سرمای بخاري

هيچ پرايدي عوض نميکنه :))


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: